Vecka 14

Idag märkte jag för första gången att mina jeans nog börjar bli lite i minsta laget kring magen. Kanske dags att vika ihop och stoppa in dom lååångt bak i klädkammaren för att plocka fram dom igen om sisådär 1år, om jag har tur =)

Nu ska man tydligen börja må lite bättre och börja bli lite piggare. Hmm, bättre mår jag ju. Mår inte alls så illa som jag gjorde de första veckorna, men trött som bara den är jag fortfarande. Magen växer på och jag känner nu livmodern när jag sitter eller ligger ner ett par fingerbredder ovanför blygdbenet. Så mysigt, det är nu man fattar lite bättre att något verkligen växer där inne.

Det som är konstigt är att det känns lika overkligt den här gången som den första, att det faktiskt ska komma en bebis, en riktigt bebis utav den här graviditeten. Lite svårt att ta in.


bebisen i magen v14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0