Vecka 13 idag då!

Jaa, nu är den mest kritiska tiden över. Risken för missfall minskar tydligen rejält efter den 12:e veckan. Jo, jag hoppas verkligen det. Jag hade inte pallat att gå igenom en sån sak en gång till. Imorgon ska jag till barnmorskan för att lyssna på hjärtat. Pirrigt! Det känns som alldeles för lång tid att vänta ända till ul i slutet av juni.
Så förhoppningsvis tickar det på fint som bara den. =)

magbild v13
Här är magen i v13

För övrigt så mår jag hyffsat bra, mår illa lite ibland bara. Är rätt trött fortfarande, men hoppas att allt detta går över snart. Känner av sträckningar och spänningar nere i maggen, vilket såklart inte är speciellt konstigt.
Kan till och med känna livmodern numera. Speciellt på morgonen när jag vaknar, mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0