13+6

Jag läser här och där att livmodern växer upp ur bäckenet och att detta gör så man inte behöver kissa lika ofta... DETTA har inte jag märkt av. Kissar hela tiden tycker jag. Däremot märker jag att livmodern växer sej uppåt då jag känner den hur tydligt som helst ca 7-8cm under naveln. =) Detta är helt underbart.

För 10 dagar sedan, den 6:e maj kände jag en tydlig puff nere i maggen. Har känt samma sak en gång efter det plus att jag känner svagt fladdrande ibland. Trots detta har det börjat smyga sej på oroskänslor igen. Jag fattar inte. Jag har sett lilla pytte 3 gånger och lyssnat på hjärtat en gång för ca 2 veckor sedan. Jag borde vara hur lugn som helst. Såhär oroade jag mej inte när jag väntade dottern.

Ska nog ringa bm imorgon och fråga om jag kan få komma och lyssna snabbt, så jag kan bli lite lugn igen. Sen får jag bannemej ta och skärpa mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0