Vul

Så idag kom dagen som vi väntat på. Läkarbesök med vul. Läkaren var jättetrevlig och hon tyckte vi skulle köra igång på direkten då vi var nervösa...eller jag var mest nervös, mannen var lugn som oftast.
Usch, jag visste inte vad jag skulle ta mej till och kunde knappt bärga mej där jag låg i stolen med benen i vädret. Men så där, en liten blinkande fläck mitt på skärmen. Ååååååh lilla pytte!!! Helt fantastiskt, ett pickande litet hjärta. Läkaren frågade om mina egna beräkningar och jag sa 6+6, då sa hon först att det stämde ganska så bra. Sen fick jag för mej att jag kanske är en vecka bakåt i tiden alltså mer 6+0 eller 6+1. Pytte kunde i alla fall glänsa med sina 4,8mm på skärmen en liten stund och ingen var lyckligare än jag.

Tyvärr fick jag inte med mej någon bild. Ångrar att jag inte frågade. Men det får bli nästa gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0