V. 6+5

Hej och välkommen till min blogg!!

Jag har tänkt använda den här bloggen till att ventilera mina känslor och tankar kring min 3:e graviditet. Jag har ett barn sedan tidigare och var även gravid förra året, men den gången slutade det i MA (missed abortion).

Nu tar vi alltså nya tag och hoppas på att det går bättre den här gången. Imorgon ska vi få gå på vul och se ifall det finns något liv därinne i magen. Det är med blandade känslor jag går dit kan jag säga. Samtidigt som jag längtar efter att få se att det står bra till så kommer oron och nervositeten över att det inte ska visa något liv  smygandes. Men förhoppningsvis så ser ju allt bra ut imorgon och jag får en ny tid för att göra ett nytt vul i v.10 eller v.11 någongång. Det var i vecka 10 vår andre lilla mini dog. =(

Så nu håller vi tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0