Låt mej få presentera Pytte!!

Igår på kvällen fick jag enorma smärtor i magen och jag låg och vände och vred på mej. Till slut när jag gick på toaletten så upptäckte jag blod. NEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!!! Det får inte vara sant. Jag klarar inte av att få ett missfall nu också :(
Ringde sjukvårdsupplysningen och dom gav mej ett nummer som jag kunde ringa idag på morgonen.
Sagt och gjort. Jag fick en tid 10.05 imorse och min syster var otroligt snäll och följde med. Usch, vad nervös jag var. Tänk om pytte inte fanns kvar, eller att h*n fanns där men utan hjärtrytm...Usch!!!

Jag fick träffa en jättebra läkare som förklarade och visade noggrant vad allt på skärmen var förnått.
Och där i kanten av fostersäcken var vår lilla Pytte, tydligen inte så liten som igår utan läkaren mätte till 9,5mm och med ett hjärta som pickade på fint. *Kärlek*

Oj vilken lycka och vilken lättnad. Nu kan man pusta ut ett tag till i alla fall. =D

vul vecka 7+0
Låt mej få presentera Pytte, vul v. 8 (7+0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0