V.17+6

Jaa, då går man in i vecka 19 i morgon. Gud vad det känns bra. Ju längre tid som går desto bättre känns det.
Magen har ju synts sedan ett par veckor tillbaka, men blir ju större och större Glad

Häromdagen beställde jag hem ett stetoskop efter att jag läst att man kunde höra hjärtat med det senare och även hicka och sparkar. Det ville jag göra, höra min bebbe hicka. Men kunde ju inte hålla mej och testade med en gång ifall jag kunde höra hjärtat. Det gjorde jag inte Obestämd På morgonen dagen efter så testade jag igen. Jag lyssnade och lyssnade en bra stund och till slut så hittade jag ett regelbundet tickande. Det lät så fort och så svagt, men jag bestämde mej för att räkna tickningarna och på en minut var jag uppe i ca 140. Så självklart var det bebis jag hörde.

Nu ikväll när vi satt och kollade på tv:n så hade jag handen på magen och rätt som det var så kände jag något som puttade till mej försiktigt i handen. Förvånad
"Undrar om jag kände nu" sa jag och höll kvar handen och jodå, det kom fler. Vilken lycka. Helt underbart! Solig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0