Rutin Ultraljud vecka 18+6

Aaah som jag hade längtat tills denna dag. Äntligen skulle vi få se lill* Pytte igen. H*n var så fin och låg å snuttade på sina fingrar, precis som storasyster. Dock så kunde sköterskan inte se allt riktigt som hon ville. Urinblåsan var för liten, antagligen ny-kissad sa hon och huvudet var avlångt vilket nog berodde på att h*n låg lite trångt mellan livmodern och moderkakan. Detta gjorde att måttet hon fick var för litet (17+1) vilket absolut inte kan stämma. :-O Sen har vi det här med hjärtat, där kunde hon inte riktigt få till någon bra bild på fyrkammaren.

Så nu har vi fått en ny tid på torsdag. Känns kul att få se lill* Pytte igen, men samtidigt så känner jag att jag inte vågar hoppas på för mycket. Är så himla orolig.
Fast nu har jag googlat lite och hittat olika bloggar där dom inte heller kunde se fyrkammaren ordentligt så dom fick komma tillbaka igen och då såg allt mycket bättre ut, när bebisen hade ändrat läge. Hoppas så att allt ser bra ut på torsdag så man kan go public liksom. =)

Fick i alla fall med mej två fina bilder, en där pluttisen har handen ovanför ansiktet och en där fingrarna är i munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0